Arne Busk Automobiler A/S

Fakse

KØR FORÅRET TRYGT I MØDE

Få et stort forårstjek inkl. bremseeftersyn til kun 999,- når du samtidig skifter til sommerhjul

Efter en hård vinter er det tid til en forårsklargøring af bilen. Bl. a. er det i takt med de stigende temperaturer nu, du bør skifte til sommerhjul, da de er beregnet til årstiden.
Det er også vigtigt at give bilen et forårstjek, som bl.a. indeholder eftersyn, rensning og smøring af bremserne. Får du samtidig med hjulskiftet udført et forårstjek inkl. bremseeftersyn, får du lige nu tjekket for kun 999,-.

Prisen gælder til 30.04.24, og skifte til sommerhjul er ikke inkluderet i prisen.

BOOK DIT HJULSKIFT HER



DINE HJUL SKAL PASSE TIL ÅRSTIDEN

Sommerhjul er designet og beregnet til kørsel, når temperaturen kommer over 7 °C. Efter hjulskiftet er det vigtigt løbende at tjekke og justere dæktrykket, da et forkert dæktryk kan resultere i ujævn slitage på dækket og en forringet brændstoføkonomi. Få et godt tilbud på dækskifte hos os og book en tid med det samme.

 

 

Et forårstjek inkl. bremseeftersyn er en god investering - og tryghed

Det store, skræddersyede forårstjek fra vores autoriserede værksted indeholder kontrol af hele 10 punkter. Derudover renser og smører vi bremserne, så deres levetid forlænges, ydeevnen forbedres og de ikke risikerer at sætte sig fast og blive ødelagt. Et forårstjek med bremseeftersyn er derfor en god investering i både din bil og i din sikkerhed.

 

3 GODE GRUNDE TIL AT FÅ FORETAGET ET FORÅRSTJEK

1. Øget sikkerhed for dig, dine passagerer og medtrafikanter
2. Forlængelse af bilens levetiden
3. Forbedring af bremsernes ydeevne og holdbarhed

VIDSTE DU?

  • Dæk defineres som nedslidte, og derfor ulovlige, når der er mindre end 1,6 mm mønster tilbage - af sikkerhedsmæssige årsager anbefales det dog at skifte dæk, når mønstret er 3 mm.
  • For at passe bedst muligt på dækkene, er det vigtigt, at køre med det korrekte dæktryk. Luften i dækket kan ændre sig hurtigt, så sørg for at kontrollere trykket, men også sporing og afbalancering jævnligt.
  • At slitage afhænger af hhv. dækvalg, kørselsmønster og bilmodel. Som hovedregel kan man dog antage at kunne køre mellem 25.000 og 35.000 km på et sæt helt nye dæk.